Toplam: 327
Başlık
OSMANLI DÖNEMİ DERİ CİLDİNDE EL YAZMA SAATNAME

OSMANLI DÖNEMİ DERİ CİLDİNDE EL YAZMA SAATNAME

( Product )
İÇERİSİNDE İTİKADİ VE FIKIHSAL KONULAR BARINDIRAN EL YAZMA SAATNAME İSİMLİ KİTAP. ÖRNEĞİN BİR AVRAT ERİNDEN HABERSİZ DIŞARI ÇIKSA GELENE KADAR MELEKLER ONA LANET EDERLER YA DA BİR AVRAT ERİNE BİR NİKAHINI BAĞIŞLASA HER BİR DİRHEME BİR ŞEHİT SEVABI VERİLİR (BURADA DA MEHİR PARASINDAN VAZGEÇMESİ DURUMDA BİR ŞEHİT SEVABI ALABİLECEĞİNDEN BAHSEDİLİR) GİBİ İÇERİKLER BARINDIRAN 1800 BAŞLARI NADİR BİR EL YAZMA ESERDİR.
OSMANLI DÖNEMİ DERİ CİLDİNDE EL YAZMA SAATNAME,İÇERİSİNDE İTİKADİ VE FIKIHSAL KONULAR BARINDIRAN EL YAZMA SAATNAME İSİMLİ KİTAP. ÖRNEĞİN BİR AVRAT ERİNDEN HABERSİZ DIŞARI ÇIKSA GELENE KADAR MELEKLER ONA LANET EDERLER YA DA BİR AVRAT ERİNE BİR NİKAHINI BAĞIŞLASA HER BİR DİRHEME BİR ŞEHİT SEVABI VERİLİR (BURADA DA MEHİR PARASINDAN VAZGEÇMESİ DURUMDA BİR ŞEHİT SEVABI ALABİLECEĞİNDEN BAHSEDİLİR) GİBİ İÇERİKLER BARINDIRAN 1800 BAŞLARI NADİR BİR EL YAZMA ESERDİR.

OSMANLI TAŞ PLAK: İZAK ALGAZİ EFENDİ

( Product )
DURMADAN AĞLAR GEZERSİN & DİL SANA VERDİM İSE. İzak Algazi musevî dünyasında yakın geçmişin adı ön sırada anılan, bu coğrafyanın büyük seslerinden biri. Yirminci yüzyılın ilk yarısının belki de en büyük Safarad musıkicisi. Aslında Algazi Efendi sadece Yahudilerin değil, Türklerin de hayranlığını kazanmış, zamanında bütün musıki çevrelerinde tanınan .bir sanatçı katına yükselmişti; musıkideki bilgisi ve üstadlığından ötürü Türklerce "hoca" sıfatıyla anılırdı.İzak Algazi'nin eşine az rastlanır çok geniş hacimli sesi, üstün okuyuş üslubu 78 devirli plaklarla günümüze ulaşmıştır. Bu plakların doldurulduğu 1920'li yıllarla 1930'ların başlangıcından bu yana üç çeyrek yüzyılı aşkın bir zaman geçti. Taş plak piyasasında plaklarına artık hiç rastlanmıyor. Türkiye'de yaşadığı dönemde çok ünlü bir din adamı ve yeterince tanınmış bir musıkici olduğu halde, gerek o yıllarda, gerekse o dönemden bu yana geçen süre içinde sanatı
OSMANLI TAŞ PLAK: İZAK ALGAZİ EFENDİ,DURMADAN AĞLAR GEZERSİN & DİL SANA VERDİM İSE. İzak Algazi musevî dünyasında yakın geçmişin adı ön sırada anılan, bu coğrafyanın büyük seslerinden biri. Yirminci yüzyılın ilk yarısının belki de en büyük Safarad musıkicisi. Aslında Algazi Efendi sadece Yahudilerin değil, Türklerin de hayranlığını kazanmış, zamanında bütün musıki çevrelerinde tanınan .bir sanatçı katına yükselmişti; musıkideki bilgisi ve üstadlığından ötürü Türklerce "hoca" sıfatıyla anılırdı.İzak Algazi'nin eşine az rastlanır çok geniş hacimli sesi, üstün okuyuş üslubu 78 devirli plaklarla günümüze ulaşmıştır. Bu plakların doldurulduğu 1920'li yıllarla 1930'ların başlangıcından bu yana üç çeyrek yüzyılı aşkın bir zaman geçti. Taş plak piyasasında plaklarına artık hiç rastlanmıyor. Türkiye'de yaşadığı dönemde çok ünlü bir din adamı ve yeterince tanınmış bir musıkici olduğu halde, gerek o yıllarda, gerekse o dönemden bu yana geçen süre içinde sanatı

İZAK ALGAZİ EFENDİ

( Product )
OSMANLI TAŞ PLAK: DURMADAN AĞLAR GEZERSİN & DİL SANA VERDİM İSE. İzak Algazi musevî dünyasında yakın geçmişin adı ön sırada anılan, bu coğrafyanın büyük seslerinden biri. Yirminci yüzyılın ilk yarısının belki de en büyük Safarad musıkicisi. Aslında Algazi Efendi sadece Yahudilerin değil, Türklerin de hayranlığını kazanmış, zamanında bütün musıki çevrelerinde tanınan .bir sanatçı katına yükselmişti; musıkideki bilgisi ve üstadlığından ötürü Türklerce "hoca" sıfatıyla anılırdı.İzak Algazi'nin eşine az rastlanır çok geniş hacimli sesi, üstün okuyuş üslubu 78 devirli plaklarla günümüze ulaşmıştır. Bu plakların doldurulduğu 1920'li yıllarla 1930'ların başlangıcından bu yana üç çeyrek yüzyılı aşkın bir zaman geçti. Taş plak piyasasında plaklarına artık hiç rastlanmıyor. Türkiye'de yaşadığı dönemde çok ünlü bir din adamı ve yeterince tanınmış bir musıkici olduğu halde, gerek o yıllarda, gerekse o dönemden bu yana geçen süre içinde sanatı
İZAK ALGAZİ EFENDİ,OSMANLI TAŞ PLAK: DURMADAN AĞLAR GEZERSİN & DİL SANA VERDİM İSE. İzak Algazi musevî dünyasında yakın geçmişin adı ön sırada anılan, bu coğrafyanın büyük seslerinden biri. Yirminci yüzyılın ilk yarısının belki de en büyük Safarad musıkicisi. Aslında Algazi Efendi sadece Yahudilerin değil, Türklerin de hayranlığını kazanmış, zamanında bütün musıki çevrelerinde tanınan .bir sanatçı katına yükselmişti; musıkideki bilgisi ve üstadlığından ötürü Türklerce "hoca" sıfatıyla anılırdı.İzak Algazi'nin eşine az rastlanır çok geniş hacimli sesi, üstün okuyuş üslubu 78 devirli plaklarla günümüze ulaşmıştır. Bu plakların doldurulduğu 1920'li yıllarla 1930'ların başlangıcından bu yana üç çeyrek yüzyılı aşkın bir zaman geçti. Taş plak piyasasında plaklarına artık hiç rastlanmıyor. Türkiye'de yaşadığı dönemde çok ünlü bir din adamı ve yeterince tanınmış bir musıkici olduğu halde, gerek o yıllarda, gerekse o dönemden bu yana geçen süre içinde sanatı
OSMANLICA NADİR BÜYÜ KİTABI: KENZ-ÜL HAVAS

OSMANLICA NADİR BÜYÜ KİTABI: KENZ-ÜL HAVAS

( Product )
ALTIN VARAKLI ORİJİNAL CİLDİNDE ÇOK NADİR KENZ-ÜL HAVAS - BÜYÜ KİTABI. Kenzül havas, Arapça bir ifade olup Türkçe karşılığı “gizli ilimler hazinesi”dir.Büyü yapma, insanları etkileme, karakter analizi yapma, cinleri emir altına alma, zamanda ve mekanda yolculuklar yapma, gelecekten haber verme gibi akla gelebilecek her türlü gizli ilim hakkında bilgi veren kaynaklardır.Kenzül havas ilmi ile hangi tür uygulamalar yapılmaktadır?Kenzül havas aslında İslam öncesi batıl geleneklerin İslami bir kılıfa büründürülerek yansıtılmasıdır. Her ne kadar İslami kaynakları kullansalar da İslami öz ile bir alakaları yoktur.Kenzül havas ile yapılan şer uygulamaların bir kısmı şöyle sıralanabilir:Her türlü cin, hüddam ve şeytanların görevlendirilip çalıştırılmasıSoğutma ve ayırma büyüleriMuskalar hazırlama ve özel yaşama müdahale etmeVefk yazıları ile insanları etkilemeHipnoz ve telkin gibi taktiklerle dini argümanları birleştirerek insanları aldatmaHer türlü falcılıkŞifa verme adı altında bazen sağlığa ciddi zararlar veren arkaik metotlar uygulamaKenzül Havas ilk defa nerede ve nasıl ortaya çıkmıştır?Kenzül havasın ilk ortaya çıktığı yer İbrani (Yahudi) toplumudur. Yahudilerin sembollere dayanan “Kabala geleneği”, karmaşık yapısı ve olağanüstü güçlere yönelişi ile tüm dünyada her türlü büyünün temelini oluşturmuştur.
OSMANLICA NADİR BÜYÜ KİTABI: KENZ-ÜL HAVAS,ALTIN VARAKLI ORİJİNAL CİLDİNDE ÇOK NADİR KENZ-ÜL HAVAS - BÜYÜ KİTABI. Kenzül havas, Arapça bir ifade olup Türkçe karşılığı “gizli ilimler hazinesi”dir. Büyü yapma, insanları etkileme, karakter analizi yapma, cinleri emir altına alma, zamanda ve mekanda yolculuklar yapma, gelecekten haber verme gibi akla gelebilecek her türlü gizli ilim hakkında bilgi veren kaynaklardır. Kenzül havas ilmi ile hangi tür uygulamalar yapılmaktadır? Kenzül havas aslında İslam öncesi batıl geleneklerin İslami bir kılıfa büründürülerek yansıtılmasıdır. Her ne kadar İslami kaynakları kullansalar da İslami öz ile bir alakaları yoktur. Kenzül havas ile yapılan şer uygulamaların bir kısmı şöyle sıralanabilir: Her türlü cin, hüddam ve şeytanların görevlendirilip çalıştırılması Soğutma ve ayırma büyüleri Muskalar hazırlama ve özel yaşama müdahale etme Vefk yazıları ile insanları etkileme Hipnoz ve telkin gibi taktiklerle dini argümanları birleştirerek insanları aldatma Her türlü falcılık Şifa verme adı altında bazen sağlığa ciddi zararlar veren arkaik metotlar uygulama Kenzül Havas ilk defa nerede ve nasıl ortaya çıkmıştır? Kenzül havasın ilk ortaya çıktığı yer İbrani (Yahudi) toplumudur. Yahudilerin sembollere dayanan “Kabala geleneği”, karmaşık yapısı ve olağanüstü güçlere yönelişi ile tüm dünyada her türlü büyünün temelini oluşturmuştur.
TCG BERK GEMİSİ ÇOK NADİR MADALYA PLAKET

TCG BERK GEMİSİ ÇOK NADİR MADALYA PLAKET

( Product )
TCG BERK GEMİSİ'NDE GÖREV YAPMIŞ BİR SUBAYA VERİLMİŞ ÇOK NADİR MADALYA PLAKET. TCG Berk ya da Osmanlı donanmasındaki adıyla Berk-i Satvet, Osmanlı donanması ve sonrasında Türk Deniz Kuvvetleri'nde hizmet gören Peyk-i Şevket sınıfının ikinci ve son torpido kruvazörüdür. 1906-1907 yıllarında, Kiel, Almanya'daki Germaniawerft tersanesinde inşa edilmiş ve Kasım 1907'de Osmanlı donanması hizmetine girmişti. Geminin ana silahı üç 450 mm torpido tüpü ve bir çift 105 mm toptu ve gemi, 21 knot (39 km/sa; 24 mph) maksimum hıza ulaşabiliyordu. 1911-1912 yıllarındaki Trablusgarp Savaşı'nda Osmanlı donanmasının geri kalanıyla beraber Marmara'da kaldı. 1912-1913 yıllarındaki Balkan Savaşları sırasında sırasıyla Yunan ve Bulgar güçlerine karşı Ege ve Karadeniz'de görev yaptı. Osmanlı İmparatorluğu I. Dünya Savaşı'na girdikten sonra Berk-i Satvet, Karadeniz'de devriyelerde görevlendirildi. 29 Ekim 1914'teki Karadeniz Baskını'nda, Midilli ile birlikte Novorossiysk'i vurdu. Ocak 1915'te, Zonguldak'a hareket eden bir konvoya eşlik ederken bir deniz mayınına çarpması sonucunda aldığı hasarın onarımı boyunca, Nisan 1918'e kadar hizmet dışı kaldı. Savaşın geri kalanında Karadeniz'de devriye gezdi. Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluşunun ardından, 1923'te Berk olarak yeniden adlandırıldı ve 1920'lerin ortalarında ve 1930'ların sonlarında olmak üzere iki kez modernize edildi. Donanma envanterinden çıkartıldığı 1944 yılına kadar hizmette kaldı. Nihayetinde 1953-1955 yılları arasında Gölcük Tersanesi'nde parçalandı.
TCG BERK GEMİSİ ÇOK NADİR MADALYA PLAKET,TCG BERK GEMİSİ'NDE GÖREV YAPMIŞ BİR SUBAYA VERİLMİŞ ÇOK NADİR MADALYA PLAKET. TCG Berk ya da Osmanlı donanmasındaki adıyla Berk-i Satvet, Osmanlı donanması ve sonrasında Türk Deniz Kuvvetleri'nde hizmet gören Peyk-i Şevket sınıfının ikinci ve son torpido kruvazörüdür. 1906-1907 yıllarında, Kiel, Almanya'daki Germaniawerft tersanesinde inşa edilmiş ve Kasım 1907'de Osmanlı donanması hizmetine girmişti. Geminin ana silahı üç 450 mm torpido tüpü ve bir çift 105 mm toptu ve gemi, 21 knot (39 km/sa; 24 mph) maksimum hıza ulaşabiliyordu. 1911-1912 yıllarındaki Trablusgarp Savaşı'nda Osmanlı donanmasının geri kalanıyla beraber Marmara'da kaldı. 1912-1913 yıllarındaki Balkan Savaşları sırasında sırasıyla Yunan ve Bulgar güçlerine karşı Ege ve Karadeniz'de görev yaptı. Osmanlı İmparatorluğu I. Dünya Savaşı'na girdikten sonra Berk-i Satvet, Karadeniz'de devriyelerde görevlendirildi. 29 Ekim 1914'teki Karadeniz Baskını'nda, Midilli ile birlikte Novorossiysk'i vurdu. Ocak 1915'te, Zonguldak'a hareket eden bir konvoya eşlik ederken bir deniz mayınına çarpması sonucunda aldığı hasarın onarımı boyunca, Nisan 1918'e kadar hizmet dışı kaldı. Savaşın geri kalanında Karadeniz'de devriye gezdi. Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluşunun ardından, 1923'te Berk olarak yeniden adlandırıldı ve 1920'lerin ortalarında ve 1930'ların sonlarında olmak üzere iki kez modernize edildi. Donanma envanterinden çıkartıldığı 1944 yılına kadar hizmette kaldı. Nihayetinde 1953-1955 yılları arasında Gölcük Tersanesi'nde parçalandı.
BİR YANINDA ARAPÇA BİR YANINDA TÜRKÇE ALLAH'IN İSİMLERİ YAZILI GÜMÜŞ KOLYE UCU

BİR YANINDA ARAPÇA BİR YANINDA TÜRKÇE ALLAH'IN İSİMLERİ YAZILI GÜMÜŞ KOLYE UCU

( Product )
925 AYAR GÜMÜŞTEN MAMUL BİR YANINDA ARAPÇA DİĞER YANINDA İSE TÜRKÇE ALLAH'IN İSİMLERİ YAZILI GÜMÜŞ KOLYE UCU
BİR YANINDA ARAPÇA BİR YANINDA TÜRKÇE ALLAH'IN İSİMLERİ YAZILI GÜMÜŞ KOLYE UCU,925 AYAR GÜMÜŞTEN MAMUL BİR YANINDA ARAPÇA DİĞER YANINDA İSE TÜRKÇE ALLAH'IN İSİMLERİ YAZILI GÜMÜŞ KOLYE UCU
ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ

ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ

( Product )
ŞAMAN ÇALGISI: TEMİR KOMUZ (DEMİR KOPUZ) Türk dünyasının en eski çalgılarındandır. Parmak büyüklüğünde bir gövdenin arasına gergin şekilde takılmış bir demirden oluşur. Ağızdan nefes üflenir aynı zamanda parmakla da gergin demir tel titretilir. Eski Türk şamanları bu çalgıyı törenlerinde kullanmışlardır. Bu aletin anavatanı Orta Asyadır ve Türk kaynaklıdır. Tuva bölgesine has bu çalgının 4000 yıllık geçmişi vardır. Ağız Komuzu, Temir, Ağız Arpı, Gubuz, Şan Kopuz gibi isimlerle de bilinir. Gubuz (Şan kopuz): Orta Asya’da çok kullanılmasına rağmen ülkemizde pek bilinmeyen ağız kopuzu (gubuz, şan kopuz), aynı malzemeden bir çerçeveye oturtulmuş metal ya da kamış yayın ağız boşluğunda çalınması ile ses verir. Bütün Türk boylarında kullanılmaktadır. Yakutistan’ın milli enstrümanıdır. UZUNLUK: 11,5 CM
ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ,ŞAMAN ÇALGISI: TEMİR KOMUZ (DEMİR KOPUZ) Türk dünyasının en eski çalgılarındandır. Parmak büyüklüğünde bir gövdenin arasına gergin şekilde takılmış bir demirden oluşur. Ağızdan nefes üflenir aynı zamanda parmakla da gergin demir tel titretilir. Eski Türk şamanları bu çalgıyı törenlerinde kullanmışlardır. Bu aletin anavatanı Orta Asyadır ve Türk kaynaklıdır. Tuva bölgesine has bu çalgının 4000 yıllık geçmişi vardır. Ağız Komuzu, Temir, Ağız Arpı, Gubuz, Şan Kopuz gibi isimlerle de bilinir. Gubuz (Şan kopuz): Orta Asya’da çok kullanılmasına rağmen ülkemizde pek bilinmeyen ağız kopuzu (gubuz, şan kopuz), aynı malzemeden bir çerçeveye oturtulmuş metal ya da kamış yayın ağız boşluğunda çalınması ile ses verir. Bütün Türk boylarında kullanılmaktadır. Yakutistan’ın milli enstrümanıdır. UZUNLUK: 11,5 CM
ORİJİNAL ATATÜRK FOTOĞRAFI

ORİJİNAL ATATÜRK FOTOĞRAFI

( Product )
1930LARDAN ATATÜRK VE MAİYETİ BİR DEVLET KURUMU KAPISI ÖNÜNDEKİ MERDİVENLERDE GÖRÜLMEKTE. DÖNEMİNDE FOTOĞRAF YUVARLAK BİR ŞEKİLDE KESİLEREK PİRİNÇ BİR ÇERÇEVE İÇİNE ALINMIŞTIR.
ORİJİNAL ATATÜRK FOTOĞRAFI,1930LARDAN ATATÜRK VE MAİYETİ BİR DEVLET KURUMU KAPISI ÖNÜNDEKİ MERDİVENLERDE GÖRÜLMEKTE. DÖNEMİNDE FOTOĞRAF YUVARLAK BİR ŞEKİLDE KESİLEREK PİRİNÇ BİR ÇERÇEVE İÇİNE ALINMIŞTIR.
OSMANLI TANELERDEN DİZAYN EDİLMİŞ MİSK İ AMBER GERDANLIK

OSMANLI TANELERDEN DİZAYN EDİLMİŞ MİSK İ AMBER GERDANLIK

( Product )
99LUK BİR TESPİHİN HABBELERİNDEN DİZAYN EDİLMİŞ MİSK-İ AMBER(BALİNA KUSMUĞU) GERDANLIK.MİSKİ AMBER: BALİNA KUSMUĞU: Okyanuslarda yaşayan bir tür balinanın yediği mürekkepbalığını kusması,çıkan bu salgının okyanus kıyılarına vurarak sertleşmesi sonucu elde edilen malzemedir.Son derece değerli bir malzeme olup parfüm yapımında kullanılmaktadır ve gramla çok yüksek fiyatlardan alıcı bulmaktadır.Bu tür son derece nadir ve değerli malzemelerden yapılan ürünler elit tesbih koleksiyonlarının vazgeçilmez ürünlerindendi
OSMANLI TANELERDEN DİZAYN EDİLMİŞ MİSK İ AMBER GERDANLIK,99LUK BİR TESPİHİN HABBELERİNDEN DİZAYN EDİLMİŞ MİSK-İ AMBER(BALİNA KUSMUĞU) GERDANLIK.MİSKİ AMBER: BALİNA KUSMUĞU: Okyanuslarda yaşayan bir tür balinanın yediği mürekkepbalığını kusması,çıkan bu salgının okyanus kıyılarına vurarak sertleşmesi sonucu elde edilen malzemedir.Son derece değerli bir malzeme olup parfüm yapımında kullanılmaktadır ve gramla çok yüksek fiyatlardan alıcı bulmaktadır.Bu tür son derece nadir ve değerli malzemelerden yapılan ürünler elit tesbih koleksiyonlarının vazgeçilmez ürünlerindendi
ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ

ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ

( Product )
ŞAMAN ÇALGISI: TEMİR KOMUZ (DEMİR KOPUZ) Türk dünyasının en eski çalgılarındandır. Parmak büyüklüğünde bir gövdenin arasına gergin şekilde takılmış bir demirden oluşur. Ağızdan nefes üflenir aynı zamanda parmakla da gergin demir tel titretilir. Eski Türk şamanları bu çalgıyı törenlerinde kullanmışlardır. Bu aletin anavatanı Orta Asyadır ve Türk kaynaklıdır. Tuva bölgesine has bu çalgının 4000 yıllık geçmişi vardır. Ağız Komuzu, Temir, Ağız Arpı, Gubuz, Şan Kopuz gibi isimlerle de bilinir. Gubuz (Şan kopuz): Orta Asya’da çok kullanılmasına rağmen ülkemizde pek bilinmeyen ağız kopuzu (gubuz, şan kopuz), aynı malzemeden bir çerçeveye oturtulmuş metal ya da kamış yayın ağız boşluğunda çalınması ile ses verir. Bütün Türk boylarında kullanılmaktadır. Yakutistan’ın milli enstrümanıdır. UZUNLUK: 11,5 CM
ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ,ŞAMAN ÇALGISI: TEMİR KOMUZ (DEMİR KOPUZ) Türk dünyasının en eski çalgılarındandır. Parmak büyüklüğünde bir gövdenin arasına gergin şekilde takılmış bir demirden oluşur. Ağızdan nefes üflenir aynı zamanda parmakla da gergin demir tel titretilir. Eski Türk şamanları bu çalgıyı törenlerinde kullanmışlardır. Bu aletin anavatanı Orta Asyadır ve Türk kaynaklıdır. Tuva bölgesine has bu çalgının 4000 yıllık geçmişi vardır. Ağız Komuzu, Temir, Ağız Arpı, Gubuz, Şan Kopuz gibi isimlerle de bilinir. Gubuz (Şan kopuz): Orta Asya’da çok kullanılmasına rağmen ülkemizde pek bilinmeyen ağız kopuzu (gubuz, şan kopuz), aynı malzemeden bir çerçeveye oturtulmuş metal ya da kamış yayın ağız boşluğunda çalınması ile ses verir. Bütün Türk boylarında kullanılmaktadır. Yakutistan’ın milli enstrümanıdır. UZUNLUK: 11,5 CM
ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ

ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ

( Product )
ŞAMAN ÇALGISI: TEMİR KOMUZ (DEMİR KOPUZ) Türk dünyasının en eski çalgılarındandır. Parmak büyüklüğünde bir gövdenin arasına gergin şekilde takılmış bir demirden oluşur. Ağızdan nefes üflenir aynı zamanda parmakla da gergin demir tel titretilir. Eski Türk şamanları bu çalgıyı törenlerinde kullanmışlardır. Bu aletin anavatanı Orta Asyadır ve Türk kaynaklıdır. Tuva bölgesine has bu çalgının 4000 yıllık geçmişi vardır. Ağız Komuzu, Temir, Ağız Arpı, Gubuz, Şan Kopuz gibi isimlerle de bilinir. Gubuz (Şan kopuz): Orta Asya’da çok kullanılmasına rağmen ülkemizde pek bilinmeyen ağız kopuzu (gubuz, şan kopuz), aynı malzemeden bir çerçeveye oturtulmuş metal ya da kamış yayın ağız boşluğunda çalınması ile ses verir. Bütün Türk boylarında kullanılmaktadır. Yakutistan’ın milli enstrümanıdır.UZUNLUK: 10,5 CM
ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ,ŞAMAN ÇALGISI: TEMİR KOMUZ (DEMİR KOPUZ) Türk dünyasının en eski çalgılarındandır. Parmak büyüklüğünde bir gövdenin arasına gergin şekilde takılmış bir demirden oluşur. Ağızdan nefes üflenir aynı zamanda parmakla da gergin demir tel titretilir. Eski Türk şamanları bu çalgıyı törenlerinde kullanmışlardır. Bu aletin anavatanı Orta Asyadır ve Türk kaynaklıdır. Tuva bölgesine has bu çalgının 4000 yıllık geçmişi vardır. Ağız Komuzu, Temir, Ağız Arpı, Gubuz, Şan Kopuz gibi isimlerle de bilinir. Gubuz (Şan kopuz): Orta Asya’da çok kullanılmasına rağmen ülkemizde pek bilinmeyen ağız kopuzu (gubuz, şan kopuz), aynı malzemeden bir çerçeveye oturtulmuş metal ya da kamış yayın ağız boşluğunda çalınması ile ses verir. Bütün Türk boylarında kullanılmaktadır. Yakutistan’ın milli enstrümanıdır. UZUNLUK: 10,5 CM
ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ

ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ

( Product )
ŞAMAN ÇALGISI: TEMİR KOMUZ (DEMİR KOPUZ) Türk dünyasının en eski çalgılarındandır. Parmak büyüklüğünde bir gövdenin arasına gergin şekilde takılmış bir demirden oluşur. Ağızdan nefes üflenir aynı zamanda parmakla da gergin demir tel titretilir. Eski Türk şamanları bu çalgıyı törenlerinde kullanmışlardır. Bu aletin anavatanı Orta Asyadır ve Türk kaynaklıdır. Tuva bölgesine has bu çalgının 4000 yıllık geçmişi vardır. Ağız Komuzu, Temir, Ağız Arpı, Gubuz, Şan Kopuz gibi isimlerle de bilinir. Gubuz (Şan kopuz): Orta Asya’da çok kullanılmasına rağmen ülkemizde pek bilinmeyen ağız kopuzu (gubuz, şan kopuz), aynı malzemeden bir çerçeveye oturtulmuş metal ya da kamış yayın ağız boşluğunda çalınması ile ses verir. Bütün Türk boylarında kullanılmaktadır. Yakutistan’ın milli enstrümanıdır. UZUNLUK: 10,5 CM
ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ,ŞAMAN ÇALGISI: TEMİR KOMUZ (DEMİR KOPUZ) Türk dünyasının en eski çalgılarındandır. Parmak büyüklüğünde bir gövdenin arasına gergin şekilde takılmış bir demirden oluşur. Ağızdan nefes üflenir aynı zamanda parmakla da gergin demir tel titretilir. Eski Türk şamanları bu çalgıyı törenlerinde kullanmışlardır. Bu aletin anavatanı Orta Asyadır ve Türk kaynaklıdır. Tuva bölgesine has bu çalgının 4000 yıllık geçmişi vardır. Ağız Komuzu, Temir, Ağız Arpı, Gubuz, Şan Kopuz gibi isimlerle de bilinir. Gubuz (Şan kopuz): Orta Asya’da çok kullanılmasına rağmen ülkemizde pek bilinmeyen ağız kopuzu (gubuz, şan kopuz), aynı malzemeden bir çerçeveye oturtulmuş metal ya da kamış yayın ağız boşluğunda çalınması ile ses verir. Bütün Türk boylarında kullanılmaktadır. Yakutistan’ın milli enstrümanıdır. UZUNLUK: 10,5 CM
ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ

ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ

( Product )
ŞAMAN ÇALGISI: TEMİR KOMUZ (DEMİR KOPUZ)Türk dünyasının en eski çalgılarındandır. Parmak büyüklüğünde bir gövdenin arasına gergin şekilde takılmış bir demirden oluşur. Ağızdan nefes üflenir aynı zamanda parmakla da gergin demir tel titretilir. Eski Türk şamanları bu çalgıyı törenlerinde kullanmışlardır. Bu aletin anavatanı Orta Asyadır ve Türk kaynaklıdır. Tuva bölgesine has bu çalgının 4000 yıllık geçmişi vardır. Ağız Komuzu, Temir, Ağız Arpı, Gubuz, Şan Kopuz gibi isimlerle de bilinir.Gubuz (Şan kopuz):Orta Asya’da çok kullanılmasına rağmen ülkemizde pek bilinmeyen ağız kopuzu (gubuz, şan kopuz), aynı malzemeden bir çerçeveye oturtulmuş metal ya da kamış yayın ağız boşluğunda çalınması ile ses verir. Bütün Türk boylarında kullanılmaktadır. Yakutistan’ın milli enstrümanıdır.
ŞAMAN KÜLTÜRÜ: ESKİ TÜRK MÜZİK ALETİ - GUBUZ - TEMİR KOMUZ,ŞAMAN ÇALGISI: TEMİR KOMUZ (DEMİR KOPUZ) Türk dünyasının en eski çalgılarındandır. Parmak büyüklüğünde bir gövdenin arasına gergin şekilde takılmış bir demirden oluşur. Ağızdan nefes üflenir aynı zamanda parmakla da gergin demir tel titretilir. Eski Türk şamanları bu çalgıyı törenlerinde kullanmışlardır. Bu aletin anavatanı Orta Asyadır ve Türk kaynaklıdır. Tuva bölgesine has bu çalgının 4000 yıllık geçmişi vardır. Ağız Komuzu, Temir, Ağız Arpı, Gubuz, Şan Kopuz gibi isimlerle de bilinir. Gubuz (Şan kopuz): Orta Asya’da çok kullanılmasına rağmen ülkemizde pek bilinmeyen ağız kopuzu (gubuz, şan kopuz), aynı malzemeden bir çerçeveye oturtulmuş metal ya da kamış yayın ağız boşluğunda çalınması ile ses verir. Bütün Türk boylarında kullanılmaktadır. Yakutistan’ın milli enstrümanıdır.
OSMANLI DÖNEMİ EL YAZMA 3 ADET KADI FERMANI

OSMANLI DÖNEMİ EL YAZMA 3 ADET KADI FERMANI

( Product )
OSMANLI DÖNEMİ HUKUKİ VEYA DİNİ BİR KONUDA KADIYA SORULMUŞ OLAN BİR SORUNUN VEYA VAK'ANIN KADI TARAFINDAN EL İLE YAZILARAK CEVAPLANMIŞ EMİRDİR. BU FERMANLARDA EN ALTTA KONUNUN UYGUNLUĞU
OSMANLI DÖNEMİ EL YAZMA 3 ADET KADI FERMANI,OSMANLI DÖNEMİ HUKUKİ VEYA DİNİ BİR KONUDA KADIYA SORULMUŞ OLAN BİR SORUNUN VEYA VAK'ANIN KADI TARAFINDAN EL İLE YAZILARAK CEVAPLANMIŞ EMİRDİR. BU FERMANLARDA EN ALTTA KONUNUN UYGUNLUĞU "OLUR" DİYEREK SONLANMIŞTIR. AYNI KİŞİ TARFINDAN YAZILMIŞLARDIR. BİR TANESİNDE KADININ MÜHÜRÜ (ESSEYYİD OSMAN) DE BULUNMAKTADIR. EBAT: 35,5 X 12 CM
OSMANLICA YURT ŞARKILARI VE OYUN HAVALARI NOTA VE GÜFTE KİTABI - ÇOK NADİR

OSMANLICA YURT ŞARKILARI VE OYUN HAVALARI NOTA VE GÜFTE KİTABI - ÇOK NADİR

( Product )
OSMANLICA NOTA VE GÜFTE KİTABI. ÇOK NADİR BİR ESERDİR. YURT ŞARKILARINI HAVİ MAKTU NOTALAR VE GÜFTELER. UZUN HAVALAR, KADIN VE ERKEK OYUN HAVALARI, YURT ŞARKILARI... MUSİKİMİZ HAKKINDA BİR RAPOR.ERKEK OYUN HAVALARI - ZEYBEK OYUN HAVALARI; İZMİR ZEYBEĞİ, DENİZLİ, SOĞUKKUYU, AYDIN, KIRKAĞAÇ, İKİ PARMAK, AYVAZOĞLU, ÖDEMİŞ, TİRE, KEMALİ, BAKIRLI, YÖRÜK, ABDAL ZEYBEĞİ, SULTANHİSAR, SARAYKÖY, KÜLAHLI ZEYBEK, ARPAZLI, BERGAMA, BALIKESİR, ŞERİD, ÇANDARLI, TAVAS OYUN HAVASI, KARAAĞAÇ, BURDUR, ANTALYA, AKHİSAR, AYVALIK, MUĞLA, EDREMİT, KORDON, BERGAMA, ÖDEMİŞ, HARMANDALI, BAYINDIR, SULTANHİSAR, DURASALLI, BAKIRLI, ÇİTİ OYUN HAVALARI, KÖROĞLU, YÖRÜK ALİ TÜRKÜSÜ, YÖRÜK ALİ YAYLASI, ABDÜLKADİR TÜRKÜSÜ, MANİSA'NIN DEĞİRMENİ, HACI ARİF TÜRKÜSÜ, SIDIKAM, BAKIRLI, NECMİYEM, YEMEN ELLERİNDE, İZMİRİN KAVAKLARI, KADIN OYUN HAVALARI... İNEGÖL, AŞIK ÖMER, KESİK KEREM, NAZOĞLU, GÜNDÜZBEY.... EBAT: 35 X 24 CM, YAKLAŞIK 100 SAYFA
OSMANLICA YURT ŞARKILARI VE OYUN HAVALARI NOTA VE GÜFTE KİTABI - ÇOK NADİR,OSMANLICA NOTA VE GÜFTE KİTABI. ÇOK NADİR BİR ESERDİR. YURT ŞARKILARINI HAVİ MAKTU NOTALAR VE GÜFTELER. UZUN HAVALAR, KADIN VE ERKEK OYUN HAVALARI, YURT ŞARKILARI... MUSİKİMİZ HAKKINDA BİR RAPOR.ERKEK OYUN HAVALARI - ZEYBEK OYUN HAVALARI; İZMİR ZEYBEĞİ, DENİZLİ, SOĞUKKUYU, AYDIN, KIRKAĞAÇ, İKİ PARMAK, AYVAZOĞLU, ÖDEMİŞ, TİRE, KEMALİ, BAKIRLI, YÖRÜK, ABDAL ZEYBEĞİ, SULTANHİSAR, SARAYKÖY, KÜLAHLI ZEYBEK, ARPAZLI, BERGAMA, BALIKESİR, ŞERİD, ÇANDARLI, TAVAS OYUN HAVASI, KARAAĞAÇ, BURDUR, ANTALYA, AKHİSAR, AYVALIK, MUĞLA, EDREMİT, KORDON, BERGAMA, ÖDEMİŞ, HARMANDALI, BAYINDIR, SULTANHİSAR, DURASALLI, BAKIRLI, ÇİTİ OYUN HAVALARI, KÖROĞLU, YÖRÜK ALİ TÜRKÜSÜ, YÖRÜK ALİ YAYLASI, ABDÜLKADİR TÜRKÜSÜ, MANİSA'NIN DEĞİRMENİ, HACI ARİF TÜRKÜSÜ, SIDIKAM, BAKIRLI, NECMİYEM, YEMEN ELLERİNDE, İZMİRİN KAVAKLARI, KADIN OYUN HAVALARI... İNEGÖL, AŞIK ÖMER, KESİK KEREM, NAZOĞLU, GÜNDÜZBEY.... EBAT: 35 X 24 CM, YAKLAŞIK 100 SAYFA
OSMANLI DÖNEMİ NADİR FORMDA KRİSTAL BONBONİYER

OSMANLI DÖNEMİ NADİR FORMDA KRİSTAL BONBONİYER

( Product )
OSMANLI DÖNEMİ KRİSTAL ŞEKERLİK.KAPAK ÜZERİ DİLİMLİ VE KABARTMA GÜL DESENLERİYLE SÜSLÜ OLUP, UZUN BİR TUTAMAÇA SAHİPTİR. ŞEKERLİK ALTINDA SEKİZ KÖŞELİ OSMANLI YILDIZI KESMESİ ATILMIŞTIR.KAPAK ALTINDA MİNİK BİR ATIK VARDIR.BOYUT: 15 X 9,5 CM
OSMANLI DÖNEMİ NADİR FORMDA KRİSTAL BONBONİYER,OSMANLI DÖNEMİ KRİSTAL ŞEKERLİK. KAPAK ÜZERİ DİLİMLİ VE KABARTMA GÜL DESENLERİYLE SÜSLÜ OLUP, UZUN BİR TUTAMAÇA SAHİPTİR. ŞEKERLİK ALTINDA SEKİZ KÖŞELİ OSMANLI YILDIZI KESMESİ ATILMIŞTIR. KAPAK ALTINDA MİNİK BİR ATIK VARDIR. BOYUT: 15 X 9,5 CM
OSMANLI DÖNEMİ ALTIN YALDIZLI CAM TEPSİ

OSMANLI DÖNEMİ ALTIN YALDIZLI CAM TEPSİ

( Product )
OSMANLI DÖNEMİ DÖRT KÖŞESİ ALTIN YALDIZLI ÇİÇEKLERLE SÜSLÜ KRİSTAL CAM TEPSİ. BİR KÖŞESİNDE MİNİK BİR ATIK VARDIR.
OSMANLI DÖNEMİ ALTIN YALDIZLI CAM TEPSİ,OSMANLI DÖNEMİ DÖRT KÖŞESİ ALTIN YALDIZLI ÇİÇEKLERLE SÜSLÜ KRİSTAL CAM TEPSİ. BİR KÖŞESİNDE MİNİK BİR ATIK VARDIR.
OSMANLI DÖNEMİ TUĞRALI MAŞALLAH KOLYE UCU

OSMANLI DÖNEMİ TUĞRALI MAŞALLAH KOLYE UCU

( Product )
OSMANLI DÖNEMİ ALÜMİNYUMDAN MAMUL BİR YÜZÜNDE ÇELENK İÇİNDE SULTAN MEHMED REŞAD HAN TUĞRASI , DİĞER YÜZÜNDE ÇELENK İÇİNDE MAŞALLAH YAZISI BULUNAN ALÜMİNYUM TAKI - KOLYE UCU. ALÜMİNYUM O DÖNEMLERDE ÇOK AZ BULUNAN BİR ELEMENT OLDUĞUNDAN NADİR VE PAHALIYDI.
OSMANLI DÖNEMİ TUĞRALI MAŞALLAH KOLYE UCU,OSMANLI DÖNEMİ ALÜMİNYUMDAN MAMUL BİR YÜZÜNDE ÇELENK İÇİNDE SULTAN MEHMED REŞAD HAN TUĞRASI , DİĞER YÜZÜNDE ÇELENK İÇİNDE MAŞALLAH YAZISI BULUNAN ALÜMİNYUM TAKI - KOLYE UCU. ALÜMİNYUM O DÖNEMLERDE ÇOK AZ BULUNAN BİR ELEMENT OLDUĞUNDAN NADİR VE PAHALIYDI.
OSMANLICA YURT ŞARKILARI VE OYUN HAVALARI NOTA VE GÜFTE KİTABI - ÇOK NADİR

OSMANLICA YURT ŞARKILARI VE OYUN HAVALARI NOTA VE GÜFTE KİTABI - ÇOK NADİR

( Product )
OSMANLICA NOTA VE GÜFTE KİTABI. ÇOK NADİR BİR ESERDİR. YURT ŞARKILARINI HAVİ MAKTU NOTALAR VE GÜFTELER. UZUN HAVALAR, KADIN VE ERKEK OYUN HAVALARI, YURT ŞARKILARI... MUSİKİMİZ HAKKINDA BİR RAPOR.ERKEK OYUN HAVALARI - ZEYBEK OYUN HAVALARI; İZMİR ZEYBEĞİ, DENİZLİ, SOĞUKKUYU, AYDIN, KIRKAĞAÇ, İKİ PARMAK, AYVAZOĞLU, ÖDEMİŞ, TİRE, KEMALİ, BAKIRLI, YÖRÜK, ABDAL ZEYBEĞİ, SULTANHİSAR, SARAYKÖY, KÜLAHLI ZEYBEK, ARPAZLI, BERGAMA, BALIKESİR, ŞERİD, ÇANDARLI, TAVAS OYUN HAVASI, KARAAĞAÇ, BURDUR, ANTALYA, AKHİSAR, AYVALIK, MUĞLA, EDREMİT, KORDON, BERGAMA, ÖDEMİŞ, HARMANDALI, BAYINDIR, SULTANHİSAR, DURASALLI, BAKIRLI, ÇİTİ OYUN HAVALARI, KÖROĞLU, YÖRÜK ALİ TÜRKÜSÜ, YÖRÜK ALİ YAYLASI, ABDÜLKADİR TÜRKÜSÜ, MANİSA'NIN DEĞİRMENİ, HACI ARİF TÜRKÜSÜ, SIDIKAM, BAKIRLI, NECMİYEM, YEMEN ELLERİNDE, İZMİRİN KAVAKLARI, KADIN OYUN HAVALARI... İNEGÖL, AŞIK ÖMER, KESİK KEREM, NAZOĞLU, GÜNDÜZBEY.... EBAT: 35 X 24 CM, YAKLAŞIK 100 SAYFA
OSMANLICA YURT ŞARKILARI VE OYUN HAVALARI NOTA VE GÜFTE KİTABI - ÇOK NADİR,OSMANLICA NOTA VE GÜFTE KİTABI. ÇOK NADİR BİR ESERDİR. YURT ŞARKILARINI HAVİ MAKTU NOTALAR VE GÜFTELER. UZUN HAVALAR, KADIN VE ERKEK OYUN HAVALARI, YURT ŞARKILARI... MUSİKİMİZ HAKKINDA BİR RAPOR.ERKEK OYUN HAVALARI - ZEYBEK OYUN HAVALARI; İZMİR ZEYBEĞİ, DENİZLİ, SOĞUKKUYU, AYDIN, KIRKAĞAÇ, İKİ PARMAK, AYVAZOĞLU, ÖDEMİŞ, TİRE, KEMALİ, BAKIRLI, YÖRÜK, ABDAL ZEYBEĞİ, SULTANHİSAR, SARAYKÖY, KÜLAHLI ZEYBEK, ARPAZLI, BERGAMA, BALIKESİR, ŞERİD, ÇANDARLI, TAVAS OYUN HAVASI, KARAAĞAÇ, BURDUR, ANTALYA, AKHİSAR, AYVALIK, MUĞLA, EDREMİT, KORDON, BERGAMA, ÖDEMİŞ, HARMANDALI, BAYINDIR, SULTANHİSAR, DURASALLI, BAKIRLI, ÇİTİ OYUN HAVALARI, KÖROĞLU, YÖRÜK ALİ TÜRKÜSÜ, YÖRÜK ALİ YAYLASI, ABDÜLKADİR TÜRKÜSÜ, MANİSA'NIN DEĞİRMENİ, HACI ARİF TÜRKÜSÜ, SIDIKAM, BAKIRLI, NECMİYEM, YEMEN ELLERİNDE, İZMİRİN KAVAKLARI, KADIN OYUN HAVALARI... İNEGÖL, AŞIK ÖMER, KESİK KEREM, NAZOĞLU, GÜNDÜZBEY.... EBAT: 35 X 24 CM, YAKLAŞIK 100 SAYFA

OSMANLI DÖNEMİ SARAY İŞİ ALİMZADE ÖMER EFENDİ YAZILI ÇATAL-KAŞIK TAKIMI

( Product )
ARKALARINDA OSMANLICA "ALİZADE ÖMER EFENDİ" YAZILI ÇATAL KAŞIK TAKIMI. O DÖNEMDE ALİMZADE ÖMER EFENDİ, KENDİSİNE AİT ATÖLYELERDE DAHA ÇOK PORSELEN ÜZERİNE ÜRETİM YAPAN VE HATTA SARAY'A DAHİ ÜRÜN SATAN BİR SANATKARDI. TOPKAPI SARAYI KOLEKSİYONUNDA DA ALİMZADE ÖMER EFENDİ'YE AİT ESERLER BULUNMAKTADIR. METAL ESER ÜRETİMİ DAHA SINIRLI OLMASI SEBEBİYLE ALİMZADE ÖMER EFENDİ ÜRETİMİ METAL OBJELER DAHA NADİRDİR. UZUNLUK: 21 - 21 CM
OSMANLI DÖNEMİ SARAY İŞİ ALİMZADE ÖMER EFENDİ YAZILI ÇATAL-KAŞIK TAKIMI,ARKALARINDA OSMANLICA "ALİZADE ÖMER EFENDİ" YAZILI ÇATAL KAŞIK TAKIMI. O DÖNEMDE ALİMZADE ÖMER EFENDİ, KENDİSİNE AİT ATÖLYELERDE DAHA ÇOK PORSELEN ÜZERİNE ÜRETİM YAPAN VE HATTA SARAY'A DAHİ ÜRÜN SATAN BİR SANATKARDI. TOPKAPI SARAYI KOLEKSİYONUNDA DA ALİMZADE ÖMER EFENDİ'YE AİT ESERLER BULUNMAKTADIR. METAL ESER ÜRETİMİ DAHA SINIRLI OLMASI SEBEBİYLE ALİMZADE ÖMER EFENDİ ÜRETİMİ METAL OBJELER DAHA NADİRDİR. UZUNLUK: 21 - 21 CM
ANTİKA AHŞAP STEOROSKOP

ANTİKA AHŞAP STEOROSKOP

( Product )
1900'LERDEN ÜZERİ BOLCA FUAR ÖDÜLLERİ YAZILI NADİR FORMDA AHŞAPTAN MAMUL STEOROSKOP. Stereoskop, Charles Wheatstone tarafından keşfedilen[1] ve 2 boyutlu uzay'da (2D) bulunan stereoskopik görüntüyü tek bir noktaya odaklayıp 3 boyutlu uzay (3D) düzleme aktaramını sağlayan optik bir alettir. AYNI DÖNEME AİT STEOROSKOPİK KARTLAR MEVCUT OLUP, BUNLARIN GÖSTERİMİNİ SAĞLAMAKTADIR.
ANTİKA AHŞAP STEOROSKOP,1900'LERDEN ÜZERİ BOLCA FUAR ÖDÜLLERİ YAZILI NADİR FORMDA AHŞAPTAN MAMUL STEOROSKOP. Stereoskop, Charles Wheatstone tarafından keşfedilen[1] ve 2 boyutlu uzay'da (2D) bulunan stereoskopik görüntüyü tek bir noktaya odaklayıp 3 boyutlu uzay (3D) düzleme aktaramını sağlayan optik bir alettir. AYNI DÖNEME AİT STEOROSKOPİK KARTLAR MEVCUT OLUP, BUNLARIN GÖSTERİMİNİ SAĞLAMAKTADIR.
OSMANLI DÖNEMİ SÜLEYMANİYE İŞİ FENER

OSMANLI DÖNEMİ SÜLEYMANİYE İŞİ FENER

( Product )
OSMANLI DÖNEMİ NADİR MUMLUK EL FENERİ. ALT VE ÜST KISMI BAKIRDAN MAMÜL KÖRÜĞÜ ZAMAN İÇİNDE ERİMİŞ VE YOK OLMUŞ DURUMDADIR. İÇ ORTA KISMINA MUM VEYA KÜÇÜK ŞİNANAY LAMBA TARZI BİR IŞIK VERİCİ KONULARAK KULLANILIRDI. NADİR BİR FORMDUR.
OSMANLI DÖNEMİ SÜLEYMANİYE İŞİ FENER,OSMANLI DÖNEMİ NADİR MUMLUK EL FENERİ. ALT VE ÜST KISMI BAKIRDAN MAMÜL KÖRÜĞÜ ZAMAN İÇİNDE ERİMİŞ VE YOK OLMUŞ DURUMDADIR. İÇ ORTA KISMINA MUM VEYA KÜÇÜK ŞİNANAY LAMBA TARZI BİR IŞIK VERİCİ KONULARAK KULLANILIRDI. NADİR BİR FORMDUR.
1. DÜNYA SAVAŞI DÖNEMİ BİR ÇİFT SUBAY APOLETİ

1. DÜNYA SAVAŞI DÖNEMİ BİR ÇİFT SUBAY APOLETİ

( Product )
1. DÜNYA SAVAŞI & ÇANAKKALE SAVAŞI DÖNEMİ ALTIN SIRMALI BİR ÇİFT TÜRK SUBAY APOLETİ
1. DÜNYA SAVAŞI DÖNEMİ BİR ÇİFT SUBAY APOLETİ,1. DÜNYA SAVAŞI & ÇANAKKALE SAVAŞI DÖNEMİ ALTIN SIRMALI BİR ÇİFT TÜRK SUBAY APOLETİ
OSMANLI DÖNEMİ ÇOK NADİR BOHEM CAM TESPİH

OSMANLI DÖNEMİ ÇOK NADİR BOHEM CAM TESPİH

( Product )
OSMANLI DÖNEMİ ÇEKOSLAVAKYA ÜRETİMİ BOHEM CAMDAN MAMÜL NADİR TESPİH. İMAME ALTINDA UFAK BİR KIRIK VARDIR. BİR HABBESİ DEĞİŞİKTİR, ANCAK O DA BOHEM CAMDIR.
OSMANLI DÖNEMİ ÇOK NADİR BOHEM CAM TESPİH,OSMANLI DÖNEMİ ÇEKOSLAVAKYA ÜRETİMİ BOHEM CAMDAN MAMÜL NADİR TESPİH. İMAME ALTINDA UFAK BİR KIRIK VARDIR. BİR HABBESİ DEĞİŞİKTİR, ANCAK O DA BOHEM CAMDIR.
BİR ÇİFT ANTİKA PORSELEN BARDAK ALTLIĞI

BİR ÇİFT ANTİKA PORSELEN BARDAK ALTLIĞI

( Product )
1900'LERDEN AVRUPA YAPIMI ALT KISMI PORSELENDAN MAMÜL, ÜZERİ EL BOYAMA MEYVE GÖRSELLİ, TABAN KISMI DAMGALI, KENARLARI METAL GEÇİRMELİ BİR ÇİFT BARDAK ALTLIĞI.
BİR ÇİFT ANTİKA PORSELEN BARDAK ALTLIĞI,1900'LERDEN AVRUPA YAPIMI ALT KISMI PORSELENDAN MAMÜL, ÜZERİ EL BOYAMA MEYVE GÖRSELLİ, TABAN KISMI DAMGALI, KENARLARI METAL GEÇİRMELİ BİR ÇİFT BARDAK ALTLIĞI.
BİR ÇİFT ANTİKA PORSELEN BARDAK ALTLIĞI

BİR ÇİFT ANTİKA PORSELEN BARDAK ALTLIĞI

( Product )
1900'LERDEN AVRUPA YAPIMI ALT KISMI PORSELENDAN MAMÜL, ÜZERİ EL BOYAMA MEYVE GÖRSELLİ, TABAN KISMI DAMGALI, KENARLARI METAL GEÇİRMELİ BİR ÇİFT BARDAK ALTLIĞI. BOYUT: 7,5 X 2,2 CM
BİR ÇİFT ANTİKA PORSELEN BARDAK ALTLIĞI,1900'LERDEN AVRUPA YAPIMI ALT KISMI PORSELENDAN MAMÜL, ÜZERİ EL BOYAMA MEYVE GÖRSELLİ, TABAN KISMI DAMGALI, KENARLARI METAL GEÇİRMELİ BİR ÇİFT BARDAK ALTLIĞI. BOYUT: 7,5 X 2,2 CM
ÇANAKKALE SAVAŞI DÖNEMİ ÇOK NADİR TÜRK SUBAYI KURŞUN ASKER

ÇANAKKALE SAVAŞI DÖNEMİ ÇOK NADİR TÜRK SUBAYI KURŞUN ASKER

( Product )
ÇANAKKALE SAVAŞI DÖNEMİ ÇANAKKALE KALPAKLI VE BİR ELİNDE PALA DİĞER ELİNDE MAVZERİYLE RESMEDİLMİŞ TÜRK SUBAYI FİGÜRLÜ ÇOK NADİR KURŞUN ASKER. TÜM DETAYLARI DİKKATE ALINARAK YAPILMIŞ OLUP NADİDE BİR ESERDİR.
ÇANAKKALE SAVAŞI DÖNEMİ ÇOK NADİR TÜRK SUBAYI KURŞUN ASKER,ÇANAKKALE SAVAŞI DÖNEMİ ÇANAKKALE KALPAKLI VE BİR ELİNDE PALA DİĞER ELİNDE MAVZERİYLE RESMEDİLMİŞ TÜRK SUBAYI FİGÜRLÜ ÇOK NADİR KURŞUN ASKER. TÜM DETAYLARI DİKKATE ALINARAK YAPILMIŞ OLUP NADİDE BİR ESERDİR.
BİR ÇİFT ANTİKA ASKERİ APOLET

BİR ÇİFT ANTİKA ASKERİ APOLET

( Product )
BİR ÇİFT ANTİKA ALTIN SIRMA İŞÇİLİKLİ ASKERİ APOLET
BİR ÇİFT ANTİKA ASKERİ APOLET,BİR ÇİFT ANTİKA ALTIN SIRMA İŞÇİLİKLİ ASKERİ APOLET
OSMANLI DÖNEMİ ÇOK NADİR MİSK İ AMBER TESPİH

OSMANLI DÖNEMİ ÇOK NADİR MİSK İ AMBER TESPİH

( Product )
OSMANLI DÖNEMİ İPİ DAHİL ORİJİNAL MİSK-İ AMBER(BALİNA KUSMUĞU) TESPİH. MİSKİ AMBER: BALİNA KUSMUĞU: Okyanuslarda yaşayan bir tür balinanın yediği mürekkepbalığını kusması,çıkan bu salgının okyanus kıyılarına vurarak sertleşmesi sonucu elde edilen malzemedir.Son derece değerli bir malzeme olup parfüm yapımında kullanılmaktadır ve gramla çok yüksek fiyatlardan alıcı bulmaktadır.Bu tür son derece nadir ve değerli malzemelerden yapılan ürünler elit tesbih koleksiyonlarının vazgeçilmez ürünlerindendi
OSMANLI DÖNEMİ ÇOK NADİR MİSK İ AMBER TESPİH,OSMANLI DÖNEMİ İPİ DAHİL ORİJİNAL MİSK-İ AMBER(BALİNA KUSMUĞU) TESPİH. MİSKİ AMBER: BALİNA KUSMUĞU: Okyanuslarda yaşayan bir tür balinanın yediği mürekkepbalığını kusması,çıkan bu salgının okyanus kıyılarına vurarak sertleşmesi sonucu elde edilen malzemedir.Son derece değerli bir malzeme olup parfüm yapımında kullanılmaktadır ve gramla çok yüksek fiyatlardan alıcı bulmaktadır.Bu tür son derece nadir ve değerli malzemelerden yapılan ürünler elit tesbih koleksiyonlarının vazgeçilmez ürünlerindendi
OSMANLI DÖNEMİ BALIKESİR EDREMİT'TE BİR MADENİN İŞLETMESİYLE İLGİLİ ŞARTNAME

OSMANLI DÖNEMİ BALIKESİR EDREMİT'TE BİR MADENİN İŞLETMESİYLE İLGİLİ ŞARTNAME

( Product )
TİCARET VE ZİRAAT NEZARETİ : HÜDAVENDİGAR VİLAYETİ DAHİLİNDE KARESİ SANCAĞI EDREMİT KAZASINA TABİ AVUNYA NAHİYESİNDE KOCAGÜMÜŞ NAMI KARYESİNE VAKİ OLUP FRANSIZ DEVLETİ TEBAASINDAN MÖSYÖ RÖPOL UHDESİNDE İHSAN OLUNAN CÜRUFU ATİKA BİR KIT'A SİMLİ KURŞUN MADENİNİN İMTİYAZ FERMANI ALİYESİNE ZEYL OLARAK TANZİM KILINAN ŞARTNAMEDİR. 1330(1914)
OSMANLI DÖNEMİ BALIKESİR EDREMİT'TE BİR MADENİN İŞLETMESİYLE İLGİLİ ŞARTNAME,TİCARET VE ZİRAAT NEZARETİ : HÜDAVENDİGAR VİLAYETİ DAHİLİNDE KARESİ SANCAĞI EDREMİT KAZASINA TABİ AVUNYA NAHİYESİNDE KOCAGÜMÜŞ NAMI KARYESİNE VAKİ OLUP FRANSIZ DEVLETİ TEBAASINDAN MÖSYÖ RÖPOL UHDESİNDE İHSAN OLUNAN CÜRUFU ATİKA BİR KIT'A SİMLİ KURŞUN MADENİNİN İMTİYAZ FERMANI ALİYESİNE ZEYL OLARAK TANZİM KILINAN ŞARTNAMEDİR. 1330(1914)
Başarıyla Sepete eklendi !